TAG: Tylko jedno słowo.

Dziś mam dla Was luźny TAG, coś na odstresowanie. Polega on na odpowiadaniu jednym słowem na pytanie. Jeśli znacie z dzieciństwa "złote myśli" i zdobienie zeszytów to TAG na pewno wpasuje się w Wasze gusta. Uchylę rąbek tajemnicy o mnie :) Rzadko realizuję takie formy wpisów, ale dawno tego nie było. Zapraszam serdecznie moje kochane, ale najpierw życzę Wam kobietki spełnienia marzeń, zdrowia, pogody ducha, prawdziwych przyjaciół, miłości i szczęścia, a dodatkowo realizacji siebie w swoich pasjach, funduszy na nie, kreatywności i zapału do pracy.


1. Gdzie jest Twój telefon? Obok.
2. Twój partner? Chłopak.
3. Twoje włosy? Blond.
4. Twoja mama? Optymistka.
5. Twój tato? Pracowity.
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Koc. ☺
7. Twój sen z zeszłej nocy? Pająki.
8. Twój ulubiony napój? Mohito.


9. Twój wymarzony samochód? Elektryczny.
10, Pokój, w którym teraz jesteś? Sypialnia.
11. Złoto czy srebro? Złoto.
12. Twój strach? Choroba.
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Żoną.
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Sama.
15. Jaka nie jesteś? Mściwa.
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Rozmawiałam.
17. Co masz na sobie? Swetrzysko (czyt. gruby sweter).
18. Ulubiona książka? Dziecko.
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Ciasto.
20. Twoje życie? Ciekawe.
21. Twój nastrój? Refleksyjny.
22. Twój przyjaciel? K.
23, O czym teraz myślisz? Kąpiel.
24. Co teraz robisz? Rozmawiam (i odpowiadam na pytania, wiecie, 2w1)
25. Twoje lato? Morze.


26. Co jest w Twoim telewizorze? Serial.
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dzisiaj.
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dzisiaj.
29. Szkoła? Studia.
30. Czego teraz słuchasz? KLIK
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Florystyczne.
32. Wymarzona praca? Stabilna.
33. Twój komputer? Lenovo.
34. Za oknem? Ciemno.


35. Piwo? Sporadycznie.
36. Meksykańskie jedzenie? Smaczne.
37. Zima? Zapomniana (ta prawdziwa).
38. Religia? Konflikt (globalny).
39. Wakacje? Uwielbiam.
40. W Twoim łóżku? Poduszki.
41. Miłość? Wierzę.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Musiałam w nawiasach precyzować niektóre słowa, mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ;) Pozdrawiam ciepło i będzie mi bardzo miło gdy zrealizujecie ten TAG u siebie na blogu lub w komentarzu napiszecie coś o sobie. 

Diana.

Komentarze

  1. Bardzo przyjemny tag :)
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę miłego wieczoru :) Taki TAG jest trochę jak pogaduszki.

      Usuń
  2. Ciekawy tag :) Odpowiadałam sobie w myślach na pytania, ale na wiele z nich nie potrafiłam znaleźć tylko jednego słowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ciężko to zrobić :) Czasem ciężko wymyślić pojedyncze słowo. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ciekawy tag i fajne Twoje odpowiedzi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś i u siebie zrobiłam ten Tag :) Świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag :) ja jako ulubiona rzecz materialna odpowiedziałabym chyba łóżko :D ewentualnie laptop :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki ciekawy tag i jak wiele mówi o nas samych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi wielką radość i motywuje do pracy! :)
Proszę o kulturalne wypowiedzi. Spam i obraźliwe treści nie będą publikowane.

Wasze ulubione posty:

Wazon z butelki po winie.

13 lat i makijaż na twarzy?!