🍂 Jesień w obiektywie.

Dopiero skończył się sierpień, a przedwczoraj już wrzesień. Ktoś mi powie dlaczego ostatnio czas tak szybko mija? :) Nie ukrywam, że jesień to moja ulubiona pora roku. Sezon na szuranie nogami w liściach uważam za otwarty. W weekend wybrałam się z moim K na jesienny spacer. Pogoda dopisała, kilka zwierzaków pozwoliło uchwycić się na zdjęciach. Jeśli ktoś z Was nie lubi tej pory roku to może mój wpis i zdjęcia to zmienią? ;)



 🍂 🍁 🍃 


 🍂 🍁 🍃


 🍂 🍁 🍃


 🍂 🍁 🍃


 🍂 🍁 🍃


 🍂 🍁 🍃 Pyszczki wiewiórek mnie rozczulają... mam słabość do gryzoni. Miałam dwa chomiki i zdecydowanie uwielbiam te zwierzaki! 🍂 🍁 🍃

🍂 🍁 🍃
Póki co króluje piękna, polska złota jesień. Powiem szczerze, że ta pora roku ma w sobie coś co dodaje mi energii do życia. Nawet w deszczowe dni czuję się całkiem nieźle. Najbardziej cieszą mnie spadające liście, które tworzą złoty dywan (tak sukcesywnie sprzątany przez służby porządkowe). Uwielbiam szurać nogami w liściach, podrzucać je. Tak, tak jestem już po 20stce, ale uważam, że z niektórym rzeczy nie powinno się wyrastać, a mam na myśli radość z drobnych rzeczy, która tak szybko niektórym umyka... Nie raz słyszałam już w autobusie jęczenie na temat tego jak rano jest zimno, a potem za ciepło. Nie chodzi mi o zwykłe skomentowanie sprawy, lecz o biadolenie, które mnie trochę irytuje. Jaka pogoda by nie była to zawsze trzeba znaleźć minus. No naprawdę? Plusy jakie ja zauważam to rześki poranek i przyjemnie grzejące słońce w ciągu dnia, piękne liście, kasztany i żołędzie (z których wkrótce coś wykonam! :) oraz przepiękne zachody słońca. Jeśli nadal nie jesteście przekonani do tej pory roku to może warto pomyśleć o rozgrzewającej herbacie z sokiem malinowym, pysznym cappuccino, gorącej czekoladzie lub grzanym winie. 
🍂 🍁 🍃
Chciałabym żebyście się czasem zatrzymali i spojrzeli na otaczający świat innym okiem, być może takim jak za dziecięcych lat. Niech czas na moment stanie dla Was w miejscu, choćby minęło tylko 10 sekund to doceńcie to gdzie jesteście. Czasem piękne widoki macie obok domu/bloku. Powyższe zdjęcia zostały wykonane na obrzeżach miasta. Wystarczyło wsiąść w autobus, proste prawda? ;) Już niedługo pojawi się post z pomysłami na jesienne DIY. 

Pozdrawiam cieplutko nawet anty fanów jesieni :D
___________________________________________________
P.S. Powyższe zdjęcia zostały wykonane przez K. i stanowią jego własność prywatną. Wszelkie powielanie ich bez zgody autora jest nie tylko nietaktem, ale też kradzieżą. Jeśli jakieś z nich chcecie wykorzystać na tapetę w swoim komputerze/telefonie to proszę bardzo :)

Komentarze

  1. To moja ulubiona pora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesien to moja ukochana pora roku, pelna kolorow i zadumy. Jednoczesnie przyjemna <3 piekne kadry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) U mnie jesień jest na drugim miejscu po zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię zimę, ale nie wiem gdzie bym ją umieściła w moim rankingu ;)

      Usuń
  4. Nie lubię jesieni, ale zdjęcia cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia natury ♥
    Mi również czas ostatnio zbyt szybko mija.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi wielką radość i motywuje do pracy! :)
Proszę o kulturalne wypowiedzi. Spam i obraźliwe treści nie będą publikowane.

Wasze ulubione posty:

Wazon z butelki po winie.

13 lat i makijaż na twarzy?!