Kod rabatowy 20% w prezencie dla moich czytelników!

Cześć! 
W środę 7 października przyszła do mnie paczka ze sklepu Lawendowa Szafa. Zamówiłam sobie bardzo polecany szampon Natura Siberica z rokitnikiem (nawilżający) i krem do rąk również z tej serii. Jestem zadowolona z tego sklepu internetowego, w poniedziałek wieczorem zrobiłam przelew, a w środę przed południem kosmetyki były już u mnie w domu. Korzystałam z Paczkomatów, które również polecam :) Nigdy się nie zawiodłam.


Z tego co pamiętam to na hasło JESIEŃ dostaje się 15% rabatu. Ja w swojej paczce oprócz kosmetyków dostałam kod rabatowy na 20% zniżki. Sama go nie wykorzystam, bo na razie nie planuję już sobie nic zamawiać. Chcę się z Wami tym podzielić. Być może ktoś ma ochotę na zakupy.


Szczegóły:
Kod rabatowy obniża o 20% łączną cenę produktów.
Jest aktywny przy zakupach na kwotę do powyżej 120zł (jak dla mnie "do i "powyżej" to wykluczające się słowa, ale mniemam, że chodzi o zakupy wyższe od tej kwoty :P)
Rabaty się nie sumują i nie dotyczą produktów przecenionych.
Rabat nie obejmuje kosztów przesyłki.
Kupon jest ważny do 31 października 2015r.

Jak wygrać?
• Napisz z jakimi kosmetykami kojarzy Ci się jesień. Możesz dać linki (opcjonalnie) z tym co byś sobie zamówiła (lub zamówił).
• Pod odpowiedzią podaj email do siebie, na który wygranej osobie prześlę kod.
• Odpowiedź, która najbardziej wpadnie mi w oko - wygrywa.
• Konkurs trwa od 09.10-19.10. Wyniki podam do 3 dni po jego zakończeniu.
• Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga (najlepiej na blogspot i Google+, ale wystarczy jedna z tych opcji).

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 
Zapraszam serdecznie. Mam nadzieję, że ktoś się skusi i nie będę musiała wyrzucać kuponu do kosza ;)

Komentarze

  1. Zakupów też na razie nie planuję :).Ciekawa jestem jak się Tobie sprawdzi szampon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczy się :) Nie lubię brać udziału w takich rzeczach, za to reszcie powodzenia
    Zapraszam na nowego posta.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, fajne rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilowo gotówki brak na zakupowe szaleństwo:)

    Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego szamponu, ta seria z rokitnikiem mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie użyłam go tylko raz, więc za wcześnie by coś mówić :) Obiecuję, że będzie recenzja szamponu jak i kremu do rąk :)

      Usuń
  6. Koniecznie napisz jak sprawdził się u Ciebie ten szampon :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam sobie maskę z tej serii i za pierwszym razem nie sprawdziła się najlepiej ;) ale liczę że to był po prostu bad hair day ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi wielką radość i motywuje do pracy! :)
Proszę o kulturalne wypowiedzi. Spam i obraźliwe treści nie będą publikowane.

Wasze ulubione posty:

Wazon z butelki po winie.

13 lat i makijaż na twarzy?!