Koktajl z arbuzem.

Cześć!
Przepraszam za ciszę spowodowaną sesją. Egzamin i ciągłe zaliczenia, dużo na głowie. Mam nadzieję, że rozumiecie. Już jest luźniej mimo, że jeszcze nie jest koniec. Dziś mam dla Was propozycję koktajlu, do którego dodałam arbuz. Dla mnie jest to ewidentny smak lata! ☺ 

Składniki:
zielone jabłko, banan, nektarynka i arbuz. 


Kolor wprawdzie nie wyszedł bajeczny, ale smak był ok. To kolejna propozycja - sprawdzona na własnych kubkach smakowych. Dodatkowo próbowały go 2 bliskie osoby i ich szczera opinia potwierdza to, że ten wyrób jak najbardziej nadaje się do picia.

Polecam Wam go wypróbować, przygotowanie naprawdę wiele nie zajmuje.

Pozdrawiam,
Diana.

Komentarze

  1. Na pewno był pyszny :D ja czekam na lepsze dni mojego żołądka i mam w planach koktajl z truskawek, kiwi i banana :) Co do braku czasu to Cię rozumiem ;) Może nie mam już sesji itp. ale załapałam się na staż i nie mam kiedy pisać na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybrał kolor arbuza :) Kolejny świetny pomysł z wszędzie dostępnych produktów, więc łatwy. Na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać! :) Kolor faktycznie od arbuza, ale tym razem nie wygląda apetycznie.

      Usuń
  3. o takiego połączenia nie robiłam - wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koktajle !
    muszę wypróbować, bo takiego jeszcze nie piłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi wielką radość i motywuje do pracy! :)
Proszę o kulturalne wypowiedzi. Spam i obraźliwe treści nie będą publikowane.

Wasze ulubione posty:

Wazon z butelki po winie.

13 lat i makijaż na twarzy?!